Πολιτική επιστροφών
Παραλάβατε κάποιο προϊόν και επιθυμείτε την επιστροφή του; Το goldenbath.gr σας προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης. Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις για το προϊόν που αγοράσατε, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του. Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση. Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω για την περίπτωση στην οποία εμπίπτετε:
1: Επιστροφή λόγω άσκησης του Δικαιώματος Υπαναχώρησης (σύμβαση πώλησης από απόσταση άρθρο 3 του ν. 2251/94 ως ισχύει)
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική και μόνο χρήση (ήτοι δεν εμπίπτει στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική σας δραστηριότητα), τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από αγορά στην οποία έχετε προβεί από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, χωρίς να αναφέρετε κάποιο λόγο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς, επιστρέφοντάς μας το προϊόν, υπό την επιφύλαξη των όρων και προϋποθέσεων που αναφέρονται κατωτέρω για την άσκηση του παρόντος δικαιώματος Υπαναχώρησης.
Ειδικότερα, επισημαίνεται ότι, οφείλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και να μας ενημερώσετε σχετικά εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, καθώς και να επιστρέψετε το προϊόν σε εμάς το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ως άνω ενημέρωση περί άσκησης του δικαιώματος Υπαναχώρησης.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:
α) το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν
β) η σχετική δήλωσή σας πρέπει να περιέλθει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοση του σε εσάς ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και προσήκουσα, σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις του νόμου.
Έξοδα Αποστολής:
η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σας υποδεικνύουμε, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα).
Έλεγχος & Επιστροφή Χρημάτων:
Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος των 14 ημερών το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει, το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που αποστέλλεται η Δήλωση Υπαναχώρησης, προσηκόντως και εμπροθέσμως. Για περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με την επιστροφή τιμήματος, παρακαλούμε όπως ανατρέξετε στο τέλος του κεφαλαίου τούτου (Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων)
Επισημαίνεται ότι, δεν φέρουμε καμία ευθύνη σε περίπτωση καθυστέρησης επιστροφής των χρημάτων σας λόγω υφιστάμενων διαδικασιών ή καθυστερήσεων για οποιονδήποτε λόγο υπ’ ευθύνη και λόγω υπαιτιότητας του παρόχου υπηρεσιών πληρωμών ή για τυχόν τραπεζικά έξοδα που επιβάλλει η τράπεζά σας (πχ. έξοδα εμβάσματος). Σε κάθε περίπτωση, δεν ευθυνόμαστε για τυχόν καθυστερήσεις πίστωσης των επιστραφέντων χρημάτων σε εσάς που δεν οφείλονται σε δική μας υπαιτιότητα. Παρακαλούμε όπως λάβετε υπόψη ότι εκ των πραγμάτων απαιτείται ένας έστω ελάχιστος χρόνος προκειμένου να γίνει από πλευράς μας ο έλεγχος της κατάστασης του επιστραφέντος προϊόντος προκειμένου να εκκινήσει η διαδικασία της επιστροφής των χρημάτων σας.
Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης:
Το δικαίωμα υπαναχώρησης (πώληση από απόσταση) μπορείτε να το ασκήσετε το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.
Προϋπόθεση για την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του να είναι η αυθεντική, σε άριστη κατάσταση, όχι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή με εμφανή σημάδια φθοράς και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, συνοδευτικά προϊόντα, έγγραφα και υλικά.
Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του καθώς οφείλετε να χειρίζεσθε και να εξετάζετε κάθε προϊόν με τρόπο που θα σας επιτρεπόταν και σε ένα φυσικό κατάστημα. Η μείωση της αξίας έγκειται ιδίως, σε τυχόν έξοδα καθαρισμού ή επισκευής και γενικά στην αντικειμενική απώλεια εισοδήματός μας σε περίπτωση πώλησης του προϊόντος ως μεταχειρισμένου, δεδομένου ότι πλέον δεν θα είναι δυνατή η πώληση του ως καινούργιου. Σε αυτήν την περίπτωση δηλώνετε με την αποδοχή των παρόντων όρων ότι συμφωνείτε να γίνει συμψηφισμός, ήτοι από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση συμψηφισμού θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων ή ανταλλακτικών και σε όσες το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% ή και λιγότερο της αξίας τιμολόγησης.
Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης:
Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως:
- Προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Πελάτη ή σαφώς εξατομικευμένων πχ: Έπιπλα μπάνιου, Μπανιέρες υδρομασάζ, εκτός εάν αποδεικνύεται ότι είναι ελαττωματικά εκ κατασκευής.
- Προϊόντα με ειδικές απαιτήσεις εγκατάστασης πχ: Καμπίνες ντουζιέρας, μπανιέρες υδρομασάζ, διαχωριστικά τζάμια, έπιπλα μπάνιου, και άλλα προϊόντα που απαιτούν ακριβείς προδιαγραφές η διαστάσεις. Λόγω της φύσης τους η της συσκευασίας, αυτά τα προϊόντα δεν επιστρέφονται.
- Προϊόντα που λόγω της φύσης τους είναι, μετά την παράδοση, αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
- Υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί πχ κόστος μεταφορικών.
- Προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή της υγιεινής εφόσον έχουν αποσφραγιστεί ή μπορούν να αλλοιωθούν.
- Προϊόντα τα οποία έχουν την ένδειξη “ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ” η τα οποία είχαν ειδική έκπτωση σε περιόδους όπως πχ “BLACK FRIDAY” κλπ.
- Προϊόντα τα οποία κατά την παραγγελία από τον Πελάτη εμφανίζονταν με κατάσταση διαθεσιμότητας «Κατόπιν Παραγγελίας»
- Εκθεσιακά προϊόντα.
Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου βάσει νόμου δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής με αιτιολογία την υπαναχώρηση.
Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Δεδομένου ότι το Golden Bath σας έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.
Αν όμως το προϊόν που παρέλαβες εμφάνισε βλάβη ή δεν είναι το ίδιο με αυτό στην περιγραφή του προϊόντος στο goldenbath.gr, τότε μπορείς να το επιστρέψεις πολύ εύκολα καταχωρώντας αίτημα επιστροφής.
1.2: Προκαταβολές Παραγγελιών:
Οι προκαταβολές που καταβάλλονται για τις παρακάτω κατηγορίες παραγγελιών δεν υπόκεινται σε επιστροφή, καθώς καλύπτουν έξοδα διαχείρισης, παραγωγής ή προμήθειας:
α) Προϊόντα κατόπιν παραγγελίας: Προϊόντα με σήμανση «κατόπιν παραγγελίας» στο ηλεκτρονικό κατάστημα, τα οποία δεν διατηρούνται σε απόθεμα και προμηθεύονται ειδικά για τον πελάτη.
β) Εξατομικευμένες παραγγελίες: Προϊόντα που κατασκευάζονται ή προσαρμόζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη (π.χ. προσαρμοσμένα μεγέθη, μοναδικά σχέδια, προσωποποιημένα στοιχεία).
γ) Ειδικές προμήθειες: Προϊόντα που απαιτούν εισαγωγή από τρίτους προμηθευτές ή προπαραγωγή αποκλειστικά για τον πελάτη.
Εξαιρέσεις & Δυνατότητα Μερικής Επιστροφής
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις (π.χ. ακύρωση από πλευράς της εταιρείας), η επιστροφή προκαταβολής μπορεί να γίνει με παρακράτηση πραγματικών δαπανών, όπως:
α) Κόστος μεταφοράς του προϊόντος από τον προμηθευτή στην εταιρεία.
β) Κόστος επιστροφής του προϊόντος από την εταιρεία στον προμηθευτή.
γ) Τραπεζικά ή διαχειριστικά έξοδα (π.χ. προμηθειες συναλλαγών).
Οι προκαταβολές λειτουργούν αποκλειστικά ως αποζημίωση για έξοδα που πραγματικά δαπανήθηκαν (μεταφορικά, τραπεζικά, διαχειριστικά) και δεν αποτελούν κέρδος για την εταιρεία.
Με την υποβολή της παραγγελίας, ο πελάτης δέχεται ρητώς ότι:
Η προκαταβολή αποτελεί αποζημίωση για δαπάνες που σχετίζονται με τη διεκπεραίωση της παραγγελίας και δεν αποτελεί ποινικό πρόστιμο. Με την καταβολή της προκαταβολής, δηλώνετε ότι έχετε διαβάσει και αποδεχτεί τους παρόντες όρους χρήσης.
1.3: Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος
Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική άθικτη συσκευασία.
Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου εν συνεχεία και να σας αποστείλουμε το ορθό προϊόν.
Επιστροφή Χρημάτων: Για την επιστροφή τιμήματος αναλυτικά, παρακαλούμε όπως ανατρέξετε στο τέλος του κεφαλαίου τούτου (Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων)
1.4: Επιστροφή λόγω επίκλησης ελαττώματος (με την κατά το νόμο έννοια της “μη ανταπόκρισης στη σύμβαση πώλησης”)
Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε γιατί θεωρείτε ότι έχει ελάττωμα, απευθυνθείτε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας προκειμένου να γνωστοποιήσετε την περίπτωσή σας και να λάβετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες κατευθύνσεις και πληροφορίες.
Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από εσάς, προϋπόθεση αποτελεί να εγκριθεί από το κατάστημα μας το αίτημα σας, και να λάβετε τον αριθμό έγκρισης της επιστροφής. Η εταιρεία μας επιφυλάσσεται ρητά να ζητήσει την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από τους εκάστοτε αρμόδιους τεχνικούς. Σε κάθε περίπτωση έγκρισης επιστροφής για αυτό το λόγο, για την ικανοποίηση του σχετικού αιτήματός σας χρειάζεται να έχετε αποστείλει το προϊόν το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα της εν λόγω έγκρισης επιστροφής.Τυχόν επιστροφή τιμήματος τελεί υπό την επιφύλαξη της έγκρισης επιστροφής και των κατωτέρω όρων, ενώ για τον τρόπο επιστροφής αυτού, παρακαλούμε όπως ανατρέξετε στο τέλος του κεφαλαίου τούτου (Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων)
ΠΡΟΣΟΧΗ
α) Ειδικότερα για τις περιπτώσεις ζημίας κατά τη μεταφορά του προς παράδοση προϊόντος σε εσάς παρακαλούμε λάβετε υπόψη τα προβλεπόμενα στους όρους χρήσης στην σχετική ενότητα «12. Αποστολές και ασφάλεια εμπορευμάτων»
β) Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος και κάλυψης εγγύησης: Σε περίπτωση που το προϊόν σας εμφανίσει τεχνικό πρόβλημα και χρειάζεται επισκευή η αντικατάσταση θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο Service Center. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο: (+30) 210 803 7697
1.5: ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος για οποιοδήποτε λόγο:
Στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω (π.χ. στην περίπτωση της υπαναχώρησης), θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς του αρχικού τιμήματος, διευκρινίζεται ότι:
α) Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής, Προπληρωμένης ή Χρεωστικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
β) Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή ή μέσω IRIS ή με τη χρήση κωδικού πληρωμής σε τράπεζα, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος. Φέρετε την ευθύνη για την έγκαιρη και ορθή γνωστοποίηση των στοιχείων του λογαριασμού σας.
γ) Σε περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει μέσω Revolut, τα χρήματα θα επιστρέφονται α) στο Revolut Balance όταν η πληρωμή προέρχεται από εκεί, β) στον τραπεζικό λογαριασμό που είναι συνδεδεμένος με το Revolut όταν η πληρωμή πραγματοποιήθηκε με χρέωση του εν λόγω λογαριασμού ή γ) στην κάρτα που είναι συνδεδεμένη με το Revolut και χρεώθηκε κατά την εν λόγω συναλλαγή.
δ) Σε περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει μέσω PayPal, τα χρήματα θα επιστρέφονται α) στο PayPal Balance όταν η πληρωμή προέρχεται από εκεί, β) στον τραπεζικό λογαριασμό που είναι συνδεδεμένος με το PayPal όταν η πληρωμή πραγματοποιήθηκε με χρέωση του εν λόγω λογαριασμού ή γ) στην κάρτα που είναι συνδεδεμένη με το PayPal και χρεώθηκε κατά την εν λόγω συναλλαγή.
ε) Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε εν όλω ή εν μέρει με τη χρήση δωροεπιταγής, διατακτικής ή κουπονιού, τότε η επιστροφή χρημάτων γίνεται με την έκδοση νέας δωροεπιταγής, διατακτικής ή κουπονιού και την παράδοση τους προς εσάς.
ζ) Σε περίπτωση που η εξόφληση έγινε με χρήση χρηματοδότησης μέσω του προγράμματος δανείου «Άτοκες Δόσεις», τότε ισχύουν τα όσα προβλέπονται στη Δανειακή σας Σύμβαση μεταξύ εσάς και της τράπεζας.
1.6: Διεύθυνση επιστροφών
Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες επιστροφές γίνονται στην έδρα μας στην διεύθυνση: Σισμανογλείου 19, Βριλήσσια, τκ: 15235