Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα, μέσα σε 14 ημέρες με την απόδειξή σας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικώς. Τα τηλέφωνα των καταστημάτων μας θα τα βρείτε διαθέσιμα στο site μας. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί εντός 14 ημερών από την παράδοση του, θεωρείται ότι παρελήφθη σε άριστη κατάσταση και η εταιρία μας μπορεί να μην αποδεχθεί την επιστροφή και αντικατάσταση του.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση του στις ακόλουθες περιπτώσεις:

(α) σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες από λάθος μας σας έχει σταλεί άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει τοποθετηθεί.

(β) σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες το προϊόν παρουσιάζει αισθητικό ή κατασκευαστικό ελάττωμα το οποίο καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει τοποθετηθεί ή χρησιμοποιηθεί δεν επιστρέφεται εκτός αν παρουσιάζει κατασκευαστικό μη εμφανές ελάττωμα.

Στις περιπτώσεις (α) και (β), αφού παραλάβουμε και επιθεωρήσουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, σας αποστέλλουμε το συντομότερο δυνατόν το σωστό προϊόν, αναλαμβάνοντας κάθε κόστος μεταφοράς, επιστροφής του παλιού και αποστολής του νέου προϊόντος. Έχετε επίσης τη δυνατότητα να ζητήσετε είτε την αλλαγή του με άλλο προϊόν, είτε την επιστροφή των χρημάτων που μας έχετε καταβάλει.

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε κατάσταση όπως τα παραλάβατε, σε κλειστή συσκευασία. Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος, θα πρέπει να φροντίσετε να το επιστρέψετε σε άψογη κατάσταση, μαζί με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα από τα οποία αποτελείται. Συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που θα τα παραδώσετε στο κατάστημα μας.

Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί ελλιπές ή κατεστραμμένο, η εταιρία μας έχει το δικαίωμα να δεχθεί την επιστροφή και να ζητήσει αποζημίωση το ύψος της οποίας το ποσό της οποίας καθορίζεται από την κατάσταση του προϊόντος και της συσκευασίας του.

Σε περίπτωση που έχετε αιτηθεί αντικατάσταση προϊόντος λόγω λανθασμένης εκτίμησης από μέρους σας σχετικά με τις ιδιότητες, τα χαρακτηριστικά ή τις διαστάσεις του, σας ενημερώνουμε ότι το νέο προϊόν δεν θα υπόκειται σε εκπτώσεις που ισχύουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Ωστόσο, μπορείτε να το προμηθευτείτε απευθείας μέσω της ιστοσελίδας μας, όπου θα εφαρμοστούν τυχόν προσφορές ή εκπτώσεις που ισχύουν εκείνη τη στιγμή.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών, τότε η εταιρία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Σε περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει παραγγελία από το ηλεκτρονικό κατάστημα και η παραγγελία έχει εκτελεστεί (Κατάσταση παραγγελίας προς συλλογή προϊόντων) και ζητήσετε την ακύρωση της παραγγελίας τότε τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος από τον προμηθευτή προς το κατάστημα μας επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται από την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση με τον Υπεύθυνο Πωλητή e-shop της εταιρίας μας στο τηλέφωνο 211-1827303 ή με email στη διεύθυνση info@goldenbath.gr.

Τα νόμιμα δικαιώματά σας που απορρέουν από την ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες- το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης), του άρθρ. 5 του ν. 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος αντικατάστασης για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την εμπορική εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής του εκάστοτε προϊόντος. Το https://goldenbath.gr έχει την πλήρη ευθύνη και αναλαμβάνει όλες τις δεσμεύσεις που προβλέπονται από νόμο και τις διατάξεις του σχετικά με τα δικαιώματα σας σαν καταναλωτής.

NOMIMH ΕΓΓΥΗΣΗ EΙΝΑΙ:
Οι πωλητές προϊόντων είναι υποχρεωμένοι να εγγυώνται στους καταναλωτές ότι τα προϊόντα τους συμμορφώνονται με το σχετικό συμβόλαιο πώλησης για περίοδο δύο ετών μετά από την παράδοση του προϊόντος.
Συνεπώς, εάν είστε καταναλωτής (σύμφωνα με την Οδηγία 1999/44/ΕΚ και το Ν. 2251/1994 «Προστασία των Καταναλωτών», όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις του) και το προϊόν σας παρουσιάζει κάποιο ελάττωμα το οποίο υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και εμφανίζεται σε διάστημα δύο ετών από την παράδοση του προϊόντος, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε:

Τη δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και χωρίς δική σας επιβάρυνση.

ή

Την προσήκουσα μείωση της τιμής ή την υπαναχώρησή σας τη σύμβαση
εάν δεν ήταν δυνατή η επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος.

ή

εάν η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος δεν είναι δυνατή εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ή χωρίς δική σας επιβάρυνση.
Εκτός εάν αποδεικνύεται διαφορετικά, τυχόν έλλειψη συμμόρφωσης η οποία παρατηρείται εντός έξι μηνών από την παράδοση του προϊόντος τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση, εκτός εάν το τεκμήριο αυτό είναι ασυμβίβαστο με τη φύση του αγαθού ή τη φύση της έλλειψης συμμόρφωσης.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα κατοχυρωμένα σας δικαιώματα, μπορείτε να επισκεφθείτε τον ιστότοπο European Consumer Centers.

Έξοδα αποστολής: η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν εσάς.

ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ/ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΕΣ:

    • Προκαταβολές που τυχόν έχουν καταβληθεί δεν επιστρέφονται, ειδικά στην περίπτωση ειδικών παραγγελιών, προϊόντα που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέσιμα «κατόπιν παραγγελίας» η που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Πελάτη ή σαφώς εξατομικευμένων.
    • Στις περιπτώσεις που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει κάποιο προϊόν αναιτιολογήτως η που από υπαιτιότητα του έχει γίνει λάθος εκτίμηση προδιαγραφών του χώρου όπου θα τοποθετούνταν το προϊόν η από την λάθος εκτίμηση των ιδιοτήτων/χαρακτηριστικών του προϊόντος τελικώς αυτό δεν ενδείκνυται για την χρήση που επιθυμεί ο αγοραστής η εταιρεία πιστώνει το 95% της αρχικής τιμής των εμπορευμάτων με ελάχιστη επιβάρυνση 15,00€ για μεγάλα δέματα (8kg και άνω) η 10,00€ για μικρότερα δέματα κάτω των 8kg.
    • Εξαιρέσεις: Εμπορεύματα που επιστρέφονται λόγω λανθασμένης εκτέλεσης, δεν επιβαρύνονται με κόμιστρα επιστροφής και πιστώνονται στο 100% της αξίας.

 

Επικοινωνία

Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να επικοινωνείτε μαζί μας στο: 210 80 37 697 η να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής προϊόντων ΕΔΩ

ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες περιπτώσεις υπαναχώρησης γίνονται στην έκθεση μας στην διεύθυνση: Σισμανογλείου 19 Βριλήσσια, ΤΚ:. 15235
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο: 210 80 37 697