Τρόποι πληρωμών

Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα:

Στο goldenbath.gr δεκτές γίνονται οι Visa, Mastercard, Diners πιστωτικές κάρτες, οι Visa, Mastercard χρεωστικές κάρτες και οι Visa, Mastercard προπληρωμένες κάρτες. Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, για ορισμένες από τις κάρτες αυτές έχετε τη δυνατότητα εξόφλησης του ποσού μέσω δόσεων (Από 2 έως 24 Άτοκες δόσεις).

Η παράδοση των παραγγελιών όπου η πληρωμή έχει πραγματοποιηθεί με πιστωτική κάρτα, γίνονται μόνο στον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας, με την επίδειξη της κάρτας και της αστυνομικής ταυτότητας. Παραγγελίες με πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεν παραδίδονται σε τρίτο πρόσωπο.
Στις αναγραφόμενες τιμές συμπεριλαμβάνονται οι νόμιμοι Φόροι

Μέχρι την πλήρη εξόφληση του τιμήματος τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα της πωλήτριας εταιρείας.

Εφόσον επιλέξετε πληρωμή με την Πιστωτική / Χρεωστική σας κάρτα, πραγματοποιείται αρχικά δέσμευση του ποσού και η τελική χρέωση πραγματοποιείται κατά την έκδοση του παραστατικού πώλησης.

Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελία σας πριν την τιμολόγηση της, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της εν λόγω δέσμευσης και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του (σας). Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής

Η πληρωμή με τραπεζική κάρτα προσφέρεται μόνο για On-Line παραγγελίες από το https://goldenbath.gr και όχι για την περίπτωση της πληρωμής με αντικαταβολή.

Σχετική Νομοθεσία
Σύμφωνα με το Νόμο Ν.4446/2016 άρθρο 69 §2 που τροποποίησε το άρθρο 20 §3του Ν. 3842/2010 «Τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας πεντακοσίων (500) ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, αποκλειστικώς με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής, όπως ενδεικτικά άλλα όχι περιοριστικά τραπεζικό έμβασμα, πληρωμή μέσω λογαριασμού πληρωμών, χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά.» Ως εκ τούτου οι παραγγελίες με αξία άνω των 500 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων θα πρέπει να εξοφλούνται με τους παραπάνω τρόπους.

Test Page
Πληρωμή μέσω IRIS

1. Τι είναι η υπηρεσία IRIS online payments
Η υπηρεσία IRIS online payments προσφέρει τη δυνατότητα πληρωμής των αγορών σας που θέλετε να πραγματοποιήσετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα με χρέωση στον λογαριασμό της τράπεζας σας μέσω του ebanking.

2. Πως πραγματοποιείται η πληρωμή με χρήση της υπηρεσίας IRIS online payments
Βήμα 1: Επιλέξτε την υπηρεσία IRIS online payments ως τρόπο πληρωμής.
Βήμα 2: Επιλέξτε την τράπεζά σας και αυτόματα θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον του ebanking της τράπεζας σας.
Βήμα 3: Εισάγετε τους Κωδικούς σας στο ebanking. Μετά την είσοδο σας, θα εμφανισθούν οι λεπτομέρειες της πληρωμής.
Βήμα 4: Δίνοντας την έγκριση σας πραγματοποιείτε την πληρωμή με μεταφορά πίστωσης από τον τραπεζικό λογαριασμό σας.
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα λαμβάνει την σχετική επιβεβαίωση σε πραγματικό χρόνο και εσείς μεταφέρεστε άμεσα στην σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος, όπου με την ολοκλήρωση της συναλλαγής ελέγχετε την παραγγελία σας.

3. Ασφάλεια
Επιλέγοντας την υπηρεσία IRIS online payments χρησιμοποιείτε για τις online αγορές σας, το αξιόπιστο και ασφαλές περιβάλλον της δικής σας τράπεζας:
Με ελεγχόμενη πρόσβαση στο λογαριασμό πληρωμών σας.
Με διασφάλιση του απορρήτου των πληρωμών σας.
Με προστασία των ευαίσθητων δεδομένων των πληρωμών.

4. Που θα απευθυνθείτε σε περίπτωση προβλήματος που σχετίζεται με την πληρωμή
Εφόσον το πρόβλημα αφορά στην πληρωμή, πρέπει να απευθυνθείτε στην τράπεζα σας.

Πληρωμή με κατάθεση σε λογαριασμό:

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τον κωδικό της παραγγελίας σας που θα σας δοθεί αμέσως μετά την καταχώριση της σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς. Ο κωδικός της παραγγελίας περιλαμβάνεται και στο email Επιβεβαίωσης παραγγελίας. Η εξόφληση μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω του e-banking σας ή σε υποκατάστημα τράπεζας συμπληρώνοντας τον αριθμό παραγγελίας και το Ονοματεπώνυμο δικαιούχου: ( ΓΚΙΚΟΠΟΥΛΗ ΓΙΟΝΙΛΝΤΑ ). Στη συνέχεια στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής με email στη διεύθυνση orders@goldenbath.gr ή με fax στο 211 18 27 303 ή επικοινωνήστε με τον Υπεύθυνο Πωλητή e-shop της εταιρίας μας στο τηλέφωνο 210 80 37 697.

ΑLPHA BANK: ΙBAN: GR13 0140 1990 1990 0200 2006 349
SWIFT CODE: CRBAGRAA
Αριθμός Λογαριασμού: 1990 0200 2006 349

ΠΕΙΡΑΙΩΣ: IBAN: GR83 0172 0720 0050 7209 5030 032
SWIFT CODE: PIRBGRAA
Αριθμός Λογαριασμού: 50 7209 5030 032

EUROBANK: ΙBAN: GR21 0260 3280 0009 2020 1115 517
SWIFT CODE: EFGBGRAAAAA
Αριθμός Λογαριασμού: 0026 0328 9202 0111 5517

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: ΙBAN: GR86 0110 0510 0000 0510 0850 303
SWIFT CODE: ETHNGRAA
Αριθμός Λογαριασμού: 0510 0850 303

Τρόποι Πληρωμών
Πληρωμή με αντικαταβολή:

Ανεξάρτητα το ποσό της παραγγελίας θα πρέπει να πραγματοποιήσετε προκαταβολή 20% της αξίας της παραγγελίας με κατάθεση σε εναν απο τους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας η Κατάθεση – IRIS Online Payments για την αποφυγή κακόβουλων ενεργειών προς την εταιρία μας και την απρόσκοπτη και ασφαλέστερη έκβαση των συναλλαγών.

Εφόσον επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, θα πρέπει να πληρώσετε με μετρητά κατά τη στιγμή της παράδοσης.

  • Το κόστος αντικαταβολής είναι 4,00€.

Σημείωση 1: η υπηρεσία της αντικαταβολής προσφέρεται συνδυαστικά με την αξία της παραγγελίας σας βάση της κείμενης νομοθεσίας (δείτε παρακάτω την σχετική παράγραφο), αφορά συγκεκριμένες περιοχές και συγκεκριμένους τρόπους αποστολής.

Σημείωση 2: η πληρωμή με αντικαταβολή δεν ισχύει για παραγγελίες μεγάλων αντικειμένων, για παραγγελίες όπου ο πελάτης επιθυμεί τιμολόγιο, και για παραγγελίες όπου η συνολική αξία ξεπερνάει τα 500,00€.

Επιστροφή προκαταβολής: η προκαταβολή διασφαλίζει την απρόσκοπτη έκβαση των συναλλαγών απο κακόβουλες ενέργειες, ως εκ τούτου σε περίπτωση που ο πελάτης αρνηθεί την παραλαβή τότε η προκαταβολή δεν επιστρέφεται και χρησιμοποιείτε για την κάλυψη των μεταφορικών της παραγγελίας καθώς και των εξόδων αντικαταβολής.

Σημειώνεται επίσης, ότι σε κάποιες περιπτώσεις, η golden bath μπορεί να μην κάνει αποδεκτό ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή και μπορεί να μη σας παρέχεται ως δυνατότητα η πληρωμή με αντικαταβολή.

Test Page
Πληρωμή με PayPal:

Στην περίπτωση αυτή πληρώνετε την παραγγελία με τον PayPal λογαριασμό σας. Για να ολοκληρώσετε την πληρωμή θα μεταφερθείτε στη σελίδα της PayPal. Ο λογαριασμός σας θα χρεωθεί την ημέρα της παραγγελίας σας. Εάν δεν έχετε λογαριασμό PayPal, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν από τη σελίδα login του PayPal κάνοντας κλικ εδώ. Για πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία PayPal θα πρέπει να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας, η δημιουργία λογαριασμού στη paypal δεν είναι υποχρεωτική, μπορείτε να ολοκληρώσετε την αγορά σας επιλέγοντας την επιλογή “Pay with a Bank Account or Credit Card” η “Πληρωμή με τραπεζικό λογαριασμό ή πιστωτική κάρτα” εφόσον σας εμφανιστεί η επιλογή αυτή . Οι παραγγελίες με τρόπο πληρωμής PayPal υπόκεινται σε επιπλέον ελέγχους από την εταιρία μας και ενδέχεται να απορριφθούν, να σας ζητηθεί άλλος τρόπος πληρωμής ή και να υπάρξουν καθυστερήσεις στην αποστολή τους. Επίσης ενδέχεται να σας ζητηθούν επιπλέον στοιχεία ταυτοποίησης των στοιχείων σας. H PayPal μπορεί να επιβαρύνει την αγορά σας με επιπλέον έξοδα “Προμήθεια Paypal”, για το ακριβές ποσό των οποίων ενημερώνεστε κατά τη διαδικασία πληρωμής στην σελίδα “ΤΑΜΕΙΟ”

Η πληρωμή με PayPal προσφέρεται μόνο για On-Line παραγγελίες από την https://goldenbath.gr και για αποστολή στο χώρο σας με Courier ή Μεταφορική εταιρεία η δωρεάν παράδοση με ιδία μέσα της εταιρείας μας η παραλαβή από κατάστημα

Test Page
Πληρωμή με Bitcoin η άλλα κρυπτονομίσματα:

Το goldenbath.gr ακολουθώντας τις τεχνολογικές και οικονομικές εξελίξεις σας δίνει την δυνατότητα να επιλέξετε σαν τρόπο πληρωμής τα δημοφιλή ψηφιακά νομίσματα BitCoin, Ethereum, Dogecoin, Litecoin και άλλα. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων λόγω της “φύσης” των κρυπτονομισμάτων, σας επιστρέφουμε το ίδιο ακριβως ποσό σε χρήματα (ΕΥΡΩ) ανεξαρτήτως ισοτιμίας. Η ισοτιμία ορίζεται απο το ανταλλακτήριο Coinbase στο οποίο είμαστε εγεγραμμένοι ως έμποροι – αποδέκτες πληρωμών με κρυπτονομίσματα

Τρόποι Πληρωμών
Χρήση Κουπονιού η Δωροεπιταγής:

Εάν διαθέτετε μία Δωροεπιταγή ή ένα κουπόνι του https://goldenbath.gr, παρακαλούμε για την εξαργύρωσή αυτών, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1: Προσθέτετε στο καλάθι αγορών τα προϊόντα που θέλετε να παραγγείλετε.
Βήμα 2: Στη φόρμα ηλεκτρονικής παραγγελίας κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, συμπληρώνετε τον κωδικό του κουπονιού στην αντίστοιχη περιοχή (Πεδίο) και πατάτε το κουμπί «Εφαρμογή κουπονιού» ώστε να υπολογιστεί η έκπτωση.
Βήμα 3: Στη συνέχεια ολοκληρώστε την παραγγελία σας με τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε.
Σημειώνεται ότι κάθε κουπόνι έχει ημερομηνία λήξης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία μόνο φορά και δεν επιστρέφονται ρέστα από τη χρήση της.

Εναλλακτικά μπορείτε να παραγγείλετε δίνοντας απλά τον κωδικό του κουπονιού και τηλεφωνικά στο 210 80 37 697.

  • Η αξία του κουπονιού περιλαμβάνει ΦΠΑ, ισχύει για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα https://goldenbath.gr μόνο για συγκεκριμένο προϊόν, έως εξαντλήσεως των αποθεμάτων του και έως την ημερομηνία λήξης που αναγράφεται στο κουπόνι.
  • Το εκπτωτικό κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο για αγορές προϊόντων, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος https://goldenbath.gr.
  • Ρητά αναφέρεται ότι τα προϊόντα που θα διατίθενται με έκπτωση, καθώς και το ποσό έκπτωσης αυτών εναπόκεινται στην απόλυτη κρίση του https://goldenbath.gr. Το δε https://goldenbath.gr δύναται να αλλάζει οποτεδήποτε, καθ’ όλη την διάρκεια ισχύος του κουπονιού τα προϊόντα, που θα διαθέτει με έκπτωση, καθώς και το ύψος της παρεχόμενης σε αυτά έκπτωσης. Επίσης, το https://goldenbath.gr δεν φέρει ουδεμία ευθύνη εκ της αλλαγής των παρεχόμενων με έκπτωση προϊόντων.

Η Golden Bath δηλώνει ότι θα εκπληρώσει τις παραγγελίες με βάση τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων με βάση τους γενικούς όρους που ισχύουν για τις πωλήσεις από το διαδικτυακό κατάστημα.

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στην Χρήση Κουπονιού/Δωροεπιταγής μπορείτε να επικοινωνείτε με Email η στα τηλέφωνα: 210 80 37 697 – 211 18 27 303.

Ασφάλιση αποστολής

Με την ασφάλιση της αποστολής σας δίνεται η δυνατότητα να ασφαλίζεται το προιόν η τα προιόντα ιδίως εαν είναι ευπαθή είδη όπως πορσελάνες, καμπίνες κλπ κατά την μεταφορά τους προς εσάς.

Αυτό έχει ως σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση σας καθώς σε περίπτωση φθοράς ή απώλειας της αποστολής δεν είναι απαραίτητο να αναμένετε για την επίλυση της υπόθεσης και την αποζημίωση απο την μεταφορική/courier εντός της νόμιμης προθεσμίας που ορίζουν.
Αρκεί να μας αναφέρετε και να τεκμηριώσετε τη χαμένη ή φθαρμένη αποστολή και εμείς θα αντικαταστήσουμε τα προϊόντα με νέα.

Καταβολή πλήρους τιμήματος

Στην περίπτωση που παραλάβετε προϊόντα, αυτά παραμένουν στην κυριότητα της Golden Bath. μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος της παραγγελίας σας.

Πιστωτικός Έλεγχος

Όλες οι παραγγελίες υπόκεινται σε επιπλέον πιστωτικούς ελέγχους από την εταιρία, η οποία διατηρεί το δικαίωμα δίχως αιτιολόγηση να σας ζητήσει κατά την κρίση της:

  • είτε να προσκομίσετε επιπλέον έγγραφα που θα ταυτοποιούν τα στοιχεία σας
  • είτε να γίνει αλλαγή από τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής σε κάποιον άλλο
  • είτε και να απορρίψει πλήρως την παραγγελία σας και να μην την κάνει αποδεκτή

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για τους τρόπους Πληρωμής στην παραγγελία σας
μπορείτε να επικοινωνείτε μέσο της φόρμας Επικοινωνίας η στο Τηλ: 210 80 37 697

Συχνές ερωτήσεις

Γιατί έχει καθυστερήσει η παραγγελία μου;

Ο χρόνος παράδοσης που αναγράφουμε σε κάθε σελίδα προϊόντος είναι κατά προσέγγιση και ενδεικτικός, αφορά αποκλειστικά εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή) και δύναται να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων στην αποθήκη μας ή στις αποθήκες των προμηθευτών μας.

Η Golden Bath, δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη για πιθανές καθυστερήσεις από την Courier/Μεταφορική στην αποστολή/παράδοση παραγγελιών ή που αφορούν περιπτώσεις ανωτέρας βίας, για παράδειγμα ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες κ.α.

Σε κάθε άλλη περίπτωση επικοινώνησε μαζί μας μέσω e-mail ή κάλεσε μας στο (+30) 210 8037697 και θα προσπαθήσουμε να εντοπίσουμε εμείς το δέμα για σένα.

Η μεταφορική ήρθε αλλά δεν με βρήκε. Τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση ανεπιτυχούς προσπάθειας παράδοσης της παραγγελίας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις απευθείας με τη μεταφορική εταιρεία, ώστε να ορίσεις νέα ημερομηνία παράδοσης.

Μπορώ να επιλέξω μεταφορική εταιρεία;

H μεταφορική εταιρεία που θα παραδώσει την παραγγελία σου επιλέγεται αυτόματα στην περίπτωση που η αποστολή είναι δωρεάν ή έχεις επιλέξει αποστολή εως μεταφορική προορισμού.

Σε περίπτωση που θέλεις η παραγγελία σου να παραδοθεί σε δική σου μεταφορική τότε θα πρέπει να επιλέξεις τον τρόπο αποστολής “Δωρεάν εως μεταφορική Αθηνών” και να μας γνωστοποιήσεις στις σημειώσεις παραγγελίας τα στοιχεία της μεταφορικής που θέλεις να παραδοθεί η παραγγελία σου.

Η συσκευασία του δέματος είναι σκισμένη. Τι να κάνω;

Αν η συσκευασία του δέματος είναι σκισμένη, κατεστραμμένη ή φαίνεται ταλαιπωρημένη από τη μεταφορά, θα πρέπει να ελέγξεις ότι το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση και δεν φέρει εμφανής ζημιές χτυπήματα η εκδορές.

Εάν δεν υπάρχει η δυνατότητα να ελεγχθεί το προϊόν τότε θα πρέπει αρνηθείς την παραλαβή του δέματος από τον μεταφορέα και να αναφέρεις ότι επιθυμείς να γίνει επιστροφή.

Στην συνέχεια επικοινώνησε μαζί μας ώστε να ενημερωθούμε για την παραγγελία και να τρέξουμε τις διαδικασίες για επίλυση του θέματος με την μεταφορική

Το προϊόν που παρέλαβα είναι κατεστραμμένο. Τι να κάνω;

Αν διαπιστώσεις ότι το προϊόν που παρέλαβες είναι κατεστραμμένο ή σπασμένο, μπορείς να καταχωρήσεις ένα αίτημα επιστροφής στην ιστοσελίδα μας: Επιστροφές.

Εάν κατά την αγορά έχεις επιλέξει “Ασφάλιση αποστολής” τότε απλά επικοινώνησε μαζί μας στο (210) 8037697 ή στείλε μας ένα email και εμείς θα αντικαταστήσουμε άμεσα το προϊόν χωρίς να χρειαστεί αναμένεις για την επίλυση της υπόθεσης με την μεταφορική η την courier εντός της νόμιμης προθεσμίας.

Στο αίτημα επιστροφής είναι σημαντικό να επιλέξεις ως αιτιολογία επιστροφής “Χτυπημένο κατά την παράδοση” και να μας ενημερώσεις εάν η συσκευασία με την οποία παρέλαβες το προϊόν ήταν επαρκής ή όχι.
Επιπλέον, μην ξεχάσεις να επισυνάψεις ξεκάθαρες φωτογραφίες του προϊόντος, ώστε να μπορέσουμε να επιβεβαιώσουμε τη φθορά.

Σημείωση: σε περίπτωση που κάνεις αποδοχή και παραλαβή του δέματος χωρίς να έχει προηγηθεί έλεγχος στο δέμα κατά την παραλαβή και διαπιστώσεις σε άλλη χρονική στιγμή ότι το προϊόν είναι κατεστραμμένο, η Ασφάλιση της αποστολής δεν σε καλύπτει και δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί επιστροφή και αλλαγή του προϊόντος καθώς θα θεωρηθεί από την μεταφορική ότι έχετε παραλάβει το προϊόν σε άριστη κατάσταση με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να αποδώσουμε ευθύνη.

Χρειάζεσαι βοήθεια?

  • Phone-1-1 210 803 7697
  • Goldenbath Viber Viber (Μόνο μήνυμα)
  • Email-1 Email: info@goldenbath.gr

Ακολούθησε μας στα Social